آنتـــی عشـــق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





♥♥♥مجنون عشق♥♥♥54

    عــطر ِ تَنت روی ِ پــیراهنـم مــانده ..

    امــروز بـویــیدَمَش عمــیق ِ عمــیق ِ! 

   و با هـر نـفس بـغــضم را سـنگین تر کردم!

    و به یــاد آوردم که دیـگر ، تـنـت سـهم ِ دیگری ست…  

  و غمــت سـهم ِ مــن

 



نظرات شما عزیزان:

شیرین عسل
ساعت18:02---5 اسفند 1392
مثل همیشه 20
پاسخ:@};- مـــــــرسی @};-


کاملیا
ساعت8:23---4 اسفند 1392
داداش هر کاری میکنم لینک نمیشی.چراااااااااااااااا؟
پاسخ:چون تو بلاگفا هستی نمیتونی وبی جز بلاگفا رو لینک کنی @};-


دلخون شیرین عسل
ساعت12:52---3 اسفند 1392
سلام چطوری خوبی؟

بابا این سوسول بازیا چی هستش واسه وبت درست کردی
پاسخ:@};- ما با این سوسول بازی ها زندگی میکنیم ;)


شیرین عسل
ساعت16:32---30 بهمن 1392

پاسخ:;):X:X:X


شیرین عسل
ساعت11:23---30 بهمن 1392
لینکم کووووووووووووووووووووووو
پاسخ:سلامممممم الان لینکت میکنم :))


شیرین عسل
ساعت11:19---30 بهمن 1392
آخه میخوام بدونم الان لینک من پس کووووووووووووووو؟
ههههههه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ♥♥♥ مجنون عشق ♥♥♥ در 12:55 | |